დღე მეშვიდე. გავეცანით მოსწავლეთა დიფერენციაციას. გავეცანით გარდნერის მოსწავლეთა დიფერენციაციის სქემას.მეექვსე მოდულში საინტერესო იყო კითხვარი დიფერენცირებულ სწავლებაზე. მოსწავლეთა სხვადასხვა სწავლის სტილის დასადგენად შევქმენითმოსწავლეთა თვითშეფასების ნორმები. შევქმენით პრეზენტაციის შაბლონი, გავეცანით ხარაჩოს პრეზენტაციის შაბლონს, შევქმენით ხარაჩო. ბლოგზე დავდეთ პეიჯების გაჯეტი . გამოვაქვეყნეთ დრაივზე დადებული პორტფოლიო
No comments:
Post a Comment